Известие

Collapse
No announcement yet.

Делко на 33 лек проблем :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
    Така пак показвам за неразбралите делкото е на hristo58 Bosch същото което е монтирано на колата ади сега господин разбирач Mordohy да ми обясниш аджеба как така не се върти това делко ? щото аз съм прост човек от село и знам само да паса овцете от снимката се вижда ясно че основата е гладък цилиндър и няма начин да не се върти защото това означава че не може да се дава предварение или закъснение ?
    Не ща да се заяждам,ама между може и не бива има голяма разлика.Вакуума се вади без да се сваля делкото,но щом искаш да си развалиш заводската центровка - твоя воля!Повече няма да се обаждам!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
      Значи аз без да твърдя че съп прав мисля че предварението или закаснението пре работишти вакуми си го прави самата кола , тук няма потенциометър като на жигула и да го нагласяш сам
      Има центробежен и вакуумен регулатори и при Бош и при Марели делко...
      С тях се контролира изпреварването в градуси...доста е сложно и за обяснение и за изпълнение ако се прави както трябва.
      Търсените стойности на изпреварването на запалването са:
      8 гр. +/- 1 гр. преди ГМТ при 900 об./мин.(първоначално изпреварване)
      и максимално изпреварване 36 гр. +/- 1 гр. преди ГМТ при 4500 об./мин.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
        Има центробежен и вакуумен регулатори и при Бош и при Марели делко...
        С тях се контролира изпреварването в градуси...доста е сложно и за обяснение и за изпълнение ако се прави както трябва.
        Търсените стойности на изпреварването на запалването са:
        8 гр. +/- 1 гр. преди ГМТ при 900 об./мин.(първоначално изпреварване)
        и максимално изпреварване 36 гр. +/- 1 гр. преди ГМТ при 4500 об./мин.
        Точно така и в менюала е описано как се прави цемтровка ... ето и точно за какво става въпрос :
        If the timing marks do not line up, loosen the distributor lock bolt and rotate the distributor clockwise to retard or counterclockwise to advance the timing

        Comment


        • #19
          Във случая отдавна 33йката е загибила възможносто да бъде центрована по заводските показатели поради простата пречина че сичко е амортизирано и хлабините и луфтовете са други ,опитай без много да разглобяваш за да не влизаш във филми , ама ти си знаеш

          Comment


          • #20
            Днес след 3 часа чупене на пръсти ... по колата смених глупавия вакуум регулатор и ... се оказа напразно ... и като развалих помпата на съеденителя долната след като завих маркуча който се опира в делкото резбата на този маркуч или на помпата се развали ... защото изглежда е подвела накриво щуцера .... и сега успешно колата вече не е в движение

            Comment


            • #21
              вчера хвърлих една такава помпа с маркуча и резбата ... да ходя ли да я търся в боклука?
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #22
                ДА

                Comment


                • #23
                  остави ми телефон/адрес/имена да ти го пратя по еконт утре или вдругиден
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #24
                    33

                    Ако щете вярвайте ама съм се качвал върхо двигателя на трента трето да измъкна или раздвижа някой делко.Иначе взимаш един спреи пръскаш яко- разхлабваш делкото дори свали и гайката която държи държача на делкото-на самото делко има нещо като вдлъбнатини взимаш една отверка по-тъпа да е и с едно чукче почваш да го почукваш малко наляво малко надясно-мисля че съм ясен.

                    Comment


                    • #25
                      Ето какво се получава когато не се внимава ... вече е късно трябва нова помпа и нов маркуч
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        да ти пращам ли помпата с маркуча

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от hristo58 Покажи съобщение
                          да ти пращам ли помпата с маркуча
                          ами чакам крис да ми изпрати но още не е писал дали е ходил да я пусне

                          Comment


                          • #28
                            утре ще я взема колега, съжалявам за закъснението
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #29
                              казах,че няма да се обаждам,ама не се стрърпях!Като не използвате въгледвуокисен спрей-хак да са ви проблемите.Трошете на воля!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Така след като цял ден се занимавах да извадя помпата... се оказа че както делкото и тя се е заварила за блока и така ... вече няма начин да се направи каквото и да е от тук нататък всичко е безполезно ... всички опити да се извади тази помпа от блока се оказаха без успешни ... вероятно ако я грея с оксижен може би ще стане но ... ще се унищожат още една камара неща и за това спирам до тук.
                                Колата освен да я почвам на части да я продавам няма какво друго да я правя жалко вървеше добре... преди няколко дни.

                                Comment

                                Working...
                                X